Swoim klientom staramy się zawsze doradzić w wyborze funkcjonalnego i bezawaryjnego sprzętu. Koncentrujemy się przede wszystkim na sprawdzonych markach i liniach sprzętu dla biznesu. Jednak nie zawsze nawet najlepsze urządzenie dobrej marki działa bezawaryjnie. W związku z tym pomagamy w realizacji napraw gwarancyjnych jak i pogwarancyjnych.
Pierwszym krokiem jest zaproponowanie klientowi urządzenia o dłuższej gwarancji zwłaszcza, gdy w puli rozważanych sprzętów - są o zbliżonych parametrach i cenie. Dodatkowo by również zaoszczędzić sobie zmartwień związanych z problemem klienta, proponujemy te serie i modele, które znalazły uznanie wśród konsumentów, za swoją bezawaryjność i wygodę użytkowania.
W przypadku braku napraw "door to door" - pomagamy klientom w dostarczeniu wadliwego sprzętu do właściwego serwisu.
Dla napraw pogwarancyjnych - dysponujemy zapleczem, gdzie sami wykonujemy naprawy: urządzeń biurowych, laptopów, serwerów czy drukarek. W bardziej zaawansowanych naprawach współpracujemy z dużymi serwisami, u których mamy też preferencyjne stawki, dzięki czemu zlecenie naprawy u nas nie wiąże się to z większą ceną.